Home
Nach oben

Meeting Brigitte Wuest

Flawil, 15. April 2006

Ich konnte Brigitte Wüest treffen, Chefbildhauerin der Herr der Ringe-Filme und Schöpferin diverser Sideshow Weta-Statuen und -Büsten. Während ihres Aufenthaltes in der Schweiz hat sie sich grosszügigerweise Zeit genommen, mich und meine Sammlung zu besuchen. Bei Ihrem Besuch hat sie die von ihr geschaffenen Statuen in meiner Sammlung signiert.

Klicke auf ein Bild für eine grössere Ansicht:

Flawil, April 15th 2006

I've met Brigitte Wuest, Head Sculptor of the Lord Of The Ring movies and Sculptor of many Sideshow Weta collectible statues and busts. During her stay in Switzerland, she was so kind to come and visit me at home to sign my statues and to have an interesting chat.

Click on a picture for a larger view:

Signed Elrond Statue

Signed Morgul Lord Statue

Signed Theoden Statue

Signed Treebeard Bust

Signed Nazgul Steed Bust

Signed Gandalf the White on Shadowfax Statue

Signed Pippin Base

Brigitte and my collection

Brigitte and me